måndag 15 april 2013

Ledig dag med regn och pyssel

Idag är jag ledig och regnet smattrar mot rutan så jag passar på att göra klart några kort-beställningar jag fått. Har inte gjort alla idag, men bloggar om dem samtidigt.
Det första kortet skapade jag snabbt, jag fick beställningen dagen innan det skulle levereras :-) Tur att jag hade ett färglagt motiv hemma. Då sparade jag lite tid:
Grattiskort till Sune 85 år 

Nästa kort är till Anne-Marie som fyller 60 år:
Ett vårigt födelsedagskort i gröna toner

Ett bröllopskort som ska ända till Lettland kommer näst:
Framsida
Insida
Nästa kort var till en golfälskade kille; Peter som fyller 40 år:
Grönrutigt och golf-detaljer
Insida på golf-kortet
Sista kortet för idag blir ett dopkort till Elliot:
Dopkort i blå toner
Insida
Jag har fortfarande några beställningar på kö men jag ska pyssla med Maria och Vesna på söndag så då hinner nog de bli klara för leverans också!

Inga kommentarer: