måndag 3 september 2012

Julkortsutmaning nummer 1

Det är nog aldrig för tidigt att börja med julkorten, speciellt om man ska göra sina egna. Eller??? Scrapbutiken har i alla fall en Julkortsutmaning där man får en ny utmaning varannan vecka till november då det blir en ny varje vecka.
Om jag deltar i denna utmaningen kanske jag slipper sitta sena kvällar dagarna innan julkorten ska postas och massproducera? Jag tycker att det i alla fall  är värt ett försök.

Första utmaningens tema är rött + tag. Här är min tolkning:

(Ber om ursäkt då fotot inte blev det bästa - saknade ljus...)


Hmm, jag saknade julmusiken under skapandet, men julmusik finns ingen chans att jag spelar innan första advent ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart kort! Så fint med stämplat på tagsen. Så duktig du är på att färglägga också. Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning.
Kram Helene

Spela julmusik? Ingen dum ide ska nog prova till nästa utmaning