fredag 28 september 2012

Julkortsutmaning nr 3

Scrapbutiken fortsätter sin julkortsutmaning. och har nu kommit fram till utmaning nummer 3; "änglar visst finns de?" Man ska som utmaningen heter kunna se en ängel på framsidan och samtidigt ska man använda spets på något sätt.
I mitt bidrag ser man samma ängel både på fram- och insidan. Idén fick jag från Åsa aká Scraphorse.
Kortet är ett så kallat Gate Fold Window Card och var väldigt roligt att göra!



Som vanligt är färgerna inte återgivna på bästa sätt då jag inte kan fotografera... Kanske måste gå  nån kurs, eller finns det några idiotsäkra tips, förutom att fota i dagsljus, vilket inte är det lättaste denna årstid...

2 kommentarer:

TinaLinn sa...

Men åh vilken härlig vikning, den måste jag testa snart =) Supersnyggt kort dessutom. Kram!

NickScrapShack sa...

Vilken kreativ och rolig lösning på att få bild både innuti och utanpå kortet. Superfin spets - en av mina stora favoriter! Papperet är ju så härligt också.

Tack för att du är med i Scrapbutikens julkortsutmaning.
Kram Helene