lördag 11 juli 2015

Lawn fawn träff #2

Idag har jag, Helena och Annika haft vår andra träff på temat Lawn fawn. Ännu en härlig dag där vi pysslat, skrattat och ätit gott.
Dessa träffar är ett jättebra tillfälle att låna varandras stämplar, även om vi skulle vilja ha alla stämplar och dies själva.
Att "Lawna" kändes som ett passande ord för vår träff när vi lånade Lawn fawn stämplar av varandra på en träff, nästan som ett LAN (Local Area Network i datasammanhang).
Alla hade hunnit köpa och få nya stämplar till dagen, även om vi fortfarande väntar på ytterligare stämplar från USA...

Annika utmanade oss att bli inspirerade av detta kort som hon hittat på Lawn fawns facebooksida:


Min tolkning ses här nedan:

Jag gjorde ett skak-kort (shaker-card) som jag blev väldigt nöjd med. Jag använde mina nyaste stämplar till detta undervattenskort:


Vi utmanande varandra också att använda Gummiapans lilla kortstomme och göra ett kort. Kortet nedan är endast 5 x 5 cm!


Vi lånade även Helenas nyaste stämpelset på temat BBQ: 


Jag längtar redan till vår nästa träff!

Inga kommentarer: