fredag 10 april 2015

Månadstävling April CiLi in Papers

Jag såg att CiLi in Papers har månadstävlingar. I tävlingen för April ska man göra ett kort med färgerna i bilden nedan:


Jag har en massa härliga paperpads från doodlebug i precis de rätta färgerna så jag gjorde kortet nedan till mors dag. 



Kortet har bara en "halv framsida", så man ser den övre halvan av insidan redan framifrån. Eftersom delar av blommorna och bladen ses på insidan när man öppnar kortet har jag gjort dem av dubbelt papper, så de är lika fina bakifrån.Blommorna är gjorda med punchar i två storlekar från EK Success. I mitten av blommorna sitter guldfärgade halvpärlor från Reprint.



Stämpeln är från Gummiapan och embossad med "Liquid Platinum" från Ranger.

Med kortet ovan deltar jag alltså i april månads tävling hos Cili in Papers

Inga kommentarer: