söndag 8 februari 2009

Sportlov...

...har man inte längre när man arbetar. Dock har jag "ledigt" från kursen i Göteborg. Det verkar också som om det faktiskt kommer att finnas snö här nere på lovet i år.

Det som har hänt sedan sist är att jag denna helgen har jag varit en nattuggla både fredag och lördag. Förra helgen jobbade jag övertid på lördagen så jag somnade nog redan klockan 21...

Jag har löst korsordet i morgontidningen och det var jättelänge sedan sist.


Maken har införskaffat en ny DVD till oss:


Den kan spela in och lagra på hårddisken så nu behöver man inte missa något på Tv när man behöver göra annat.

Min stegräknare är fortfarande i bruk och jag har kommit över halvvägs till Paris. När jag gick och lade mig igår hade jag gått 1 004 682 steg.

1 kommentar:

svartanova sa...

Fin DVD! Och fina blomsterbuketter du har lagt in! Vårigt!